カウンター


 

とし坊の部屋Part Ⅱ

スポンサーサイト


PageTop

Still Life Blue(from this week's WDE)


The original photo was so briliant!It's so difficult to make same colors with my pallete.
Instead of getting new colors,I used water-brush and washed out some colors.
And about the flowers,I decided not took so many times.
I used strokes as few as I could on them and at almost finish,I added lines with Mitsubish uni-ball Signo white on the bottles.

元の写真はきらきらしてとても素敵だったので、たぶん私のパレットで再現するのは無理だろうと思いました。
水でふき取り、色を重ねて透明感を出す努力をし、さらに白のシグノを加えてみました。
白い花は、最初からおおまかな色と線を入れるにとどめました。

PageTop
 

コメントコメント


管理者にだけ表示を許可する
 

 
 

トラックバックトラックバック

トラックバック URL
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)


 
