カウンター


 

とし坊の部屋Part Ⅱ

スポンサーサイト


PageTop

葡萄(Grapes~from the RIF of Wet Canvas!)



I've done a work of grapes last year with WC.It's my most favorite.
Furtunately,it've sold out last Autmun.One of my friend got it.
I can't forget about it so I've done some another.But it's so difficult to make the same quality's work.This work isn't best but a little better than usual.I took about 40min.

以前、葡萄の絵を描きました。とてもお気に入りだったのですが、友人に買われていきました。
嬉しい反面、忘れることができず、何回か描いてみましたが、同じようなものはなかなかできません。
これは少しはましかな、という出来。

On Watson paper(190g,300×380mm)W&N Watercolors(6 color using)



This is the work.I've done it from the WDE's image.

これがその作品。

PageTop
 

コメントコメント


管理者にだけ表示を許可する
 

 
 

トラックバックトラックバック

トラックバック URL
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)


 
